Hoppa till innehåll

Homosexualitet


kola_king

Rekommendera inlägg

  • Svar 234
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ingen bryr sig om enkilda homosexuella, men eftersom de inte följer naturens "lag" kvinna+man så kan man kort säga att nåt är fel, men de har ändå rätt till kärlek, det har jag inte sagt imot.

 

Det är hemskt, så hemskt är det i alla fall inte i nutiden. Men homusexuella trackas ändå ner av samhället. Därför kan det vara en god idé att inte säga till alla att man är gay om man nu är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

jag menade att jag inte brydde mig om saker som "[namn] är homosexuell", utan jag pratar om homosexualitet i allmänhet o jag går inte ner till enskilda homosexuella i mina argument.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inget fel i att vara homosexuell men jag bryr mig inte om de som är det heller. De har bara valt en annan sexuell läggning.

 

Nu du Kaktus Killen så är det en till som vi får säga till... Jag har börjat tröttna lite nu... Men iaf... Det är inte normalt att vara homo.... För då skulle DU inte leva nu... ok?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inget fel i att vara homosexuell men jag bryr mig inte om de som är det heller. De har bara valt en annan sexuell läggning.

 

Jo det är fullständigt normalt. Lika normalt som att svarta och vita kan vara gifta (vilket inte vara tillåtet förr i tiden).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra talat Presentation och Kaktus-killen.

Det är så att ingen bestämmer sig för att man ska bli mobbad och hatad, ja till och med hotad av folk för att man är kär i någon.

Tänk om det är så att det skulle vara bögigt/fel att vara kär i tjejer när man är kille gud vad svårt det hade varit då...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

förresten VÄLJER man inte sin sexuella läggning.. blir man homo så kan man inte ändra sig..

 

 

Klart man kan ändra sin sexuella läggning, det finns massvis med homosexuella som sedan blivit heterosexuella, och folk som gjort detsamma fast tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...