Hoppa till innehåll

Riksdagsval 2006.


Boffaroffe
 Dela

Vem ska vinna riksdagsvalet 2006?  

159 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 581
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

röstar på sossarna dom har styrt sverige i över 80 år totalt och det har ju bara gått bättre och bättre för oss i detta land.

 

Sen att man kritiserar dom för det där med tsunamin tycker jag är lite huxifluxit eftersom inte äns sossarna vet att det kommer dyka upp en stor katastrof på andra sidan jordklotet

 

Heja sossarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Elite

Min röst gick till Socialdemokraterna, vet inte varför men dem känns bäst iaf.

Redigerat av Elite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

röstar på sossarna dom har styrt sverige i över 80 år totalt och det har ju bara gått bättre och bättre för oss i detta land.

 

Sen att man kritiserar dom för det där med tsunamin tycker jag är lite huxifluxit eftersom inte äns sossarna vet att det kommer dyka upp en stor katastrof på andra sidan jordklotet

 

Heja sossarna!

 

Bättre å bättre? Det har snarare bara gått neråt... All denna invandring å arbetslöshet å ökad brottslighet.. Kallar du det för att det gått bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du tror att det blir bättre med Sverigedemokraterna, som vilt kommer slänga ut invandrare?

 

De kommer inte slänga ut dem vilt bara sådär, men ja kan tänka mig att d slänger ut dem som inte har fått någon form av asyl än. Å de e ju bara bra, för vi kan ju inte ta hand om alla. Kalla mig inte rasist bara för ja säger det för d e jag inte men vi kan ju faktiskt inte det. Det enda socialdemokraterna tänker på, det e pengar. Är det ingen av er småttingar som förstår det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Varför har ingen i detta ämne motiverat varför de har röstat på Moderaterna. Deras parti menar att vi ska betala våran sjukvård även fast man är barn. Man får mindre skatt, visst. Men de som verkligen kan njuta av detta är väl de som har mer pengar än andra.

Det är inte många människor som har tillräckligt mycket med pengar. Bidraget dras in och ja. För mig blir det bara en negativ syn. Ni får gärna argumentera emot men det är så jag tycker.

 

ZeroX_: Håller med dig till en del. Vi har mest invandrare än något annat land va? Och som du sa, vi kan inte ta hand om alla. Sverige är ett bra land och så men vi är inte bäst. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst newnameguy

Piratpartiet!

För att Jag vill ladda hem en jäkla msssa saker helt GRATIS, och LAGLIGT...

EDIT: Råkade sätta ett o framför lagligt :P LOL

Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...