Själv är jag kluven...
Piratpartiet har jag tänkt att rösta på...men deras valmanifest släpps inte förrän på måndag...
----------------------------------------------------
Om jag inte gillar dem röstar jag på Sverigedemokraterna.
Jag är inte rasist eller nazist...
Jag gillar bara inte hur sveriges regering hanterar invandringen...för just nu är vi i princip det lättaste landet att komma in i HELA Europa...
Dessutom klumpas många invandrare ihop i förorter vilket gör att det skapas små "invandrarländer" inom sverige. Om ni tänker på att USA har ett chinatown...jag var i södertälje nyligen....förr var det ett helsvenskt område...nu var det BARA invandrare där...det är som ett litet "Turktälje" om ni tillåter lite generalisering...för den första hälsningen jag bjöds på var "Svenne!".
Gick ut en sväng på balkongen och hörde endast en massa challamaschalallaa lcal...ja, ett främmande språk som antingen tillhör turkiet, bosnien eller liknande språk.
OCH DET ÄR FEL PÅ ALLA SÄTT OCH VIS!
Invandrare måste spridas ut bland de äkta svenskarna och lära sig sederna, språken osv... Annars kommer de aldrig känna att de riktigt passar in...dessutom blir det svårare för dem att skaffa jobb när de inte lär sig flytande svenska, vilket är omöjligt då de inte bor i närheten av svenskar.
Där tycker jag att Sverigedemokraterna har rätt...STOPPA invandringen TILLS vi har fått reda på den invandring vi redan har!
OCH Kör ut de som inte har rätt att vara här (vilket är många)...för de kostar oss i skatt.
Svenska regeringen gillar att hjälpa andra länder (notera att jag sa regeringen), men de personer jag känner vill mycket hellre hjälpa SVERIGE innan de hjälper andra länder.