Selerz Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag fattar knappt, och jag är 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Vad är det du inte fattar? Han har ju också lagt in bilder och allt, så vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 vafan, det är ju bara simpel engelska! skolkarn ni från engelska lektionerna eller??? Många bilder och simpel text. Och jag gjorde den på engelska för att jag kanske skulle skicka in den på andra sidor också.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 @Seler - Ordbok ? Burken, Nice Job man ! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) Niceigt för mig som förstår engelska men lite jobbigt att hitta rätt i filter när man har svensk verson. :) @Seler: Jag var 7 när jag började läramig engelska sånt kan man om man spelar Pc spel. Svenska är likt engelska så tänk om orden lite. Redigerat 29 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) undrar ifall det hät går i gimp? det får jag försöka testa sen för jag tror nog det ska gå. om jag lyckas läggar jag in en bild sen lyckades inget vidare, men det var första försöket och kjag ger inte upp redigt än Redigerat 30 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.