Th3 Sh@dow Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 det är ju lätt. gå in på google sök på GTA Eastereggs. hur enkelt som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Har avinstallerat Vice City för längesen. >.< Men kanske ska kolla på San Andreas, om jag finner ork till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 PontarN.. detta är faktist PlayStation 2 forumet. man avinstallerar ej spel på PS2. PontarN.. detta är faktist PlayStation 2 forumet. man avinstallerar ej spel på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jaja, fel utav mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Finns bara 1 easter egg på SA? Det var det dummaste jag hört! Det finns minst 25 st! skulle tro nåt vid 50. Dom finns överallt! Huset som tänder eld på dig, en lapp där det står "there are no eastereggs up here. go away", Människor som går rakt ner i vattnet (om man går en speciell väg), spökbilar, grön dimma, ... Jag kan hålla på i flera timmar1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 ja sa på vice city och det handlar om easter egg inte andra saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Men LOL! Allting som inte är helt normalt är eastereggs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag fattar inte varför alla är så intresserade av EASTEREGGS :blink: Jag ser det varje gågn jag spela SA te x När jag skulle leta efter Leather Face så kom det in en gubbe i huset han skulle vara i och vi var mitt ute i vildmarken och så slog han på mig så jag slog jag tillbaks så dog han och så var det vanlig igen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg