MegaMartin Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Det går med vilken boll som helst, det är bara svårare med vissa. Jag föredrar att du använder Ultra Ball. Om det har gått 30 eller mer omgångar så ska man använda Timer Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 23 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 oki tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 ja höll på i evigheter (ca 30 gånger) å så använde jag timer ball och den gick ut på första(inte en enda gungning((på Rayquaza...))...) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Peppra på alla knappar när du har kastat bollen och sluta inte förrän pokemonen är fångad eller den har kommit ut. Det brukar gå bättre då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Lättast med A, B, A, B, A, B, A, B, A, B, A, B... o.s.v hela tiden... brukar gå lättast då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Vad många smiliesar du har i din profil, får man ha så många? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Det är ingen skillnad om man pepprar eller inte. Det går lika lätt/svårt för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Precis. Vissa Pokémon har jag fångat utan att trycka på någon knapp. På vissa håller jag inne B hela tiden och det funkar ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 de går alltid lättare för mig när jag pepprar knapparna... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 de går alltid lättare för mig när jag pepprar knapparna... :/ Bara inbillning. Du kommer ihåg när det funkar och glömmer när det inte funkar. Det är så det brukar vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Aaaaaa... kanske det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg