Wolfa Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Hej! jag vill kunna ändra på färdighetsnivårna och jag har fusk koden boolProp testingCheatsEnabled true men är så många saker som man kan göra där och hittar inte den rätta rutan för att kunna ändra just dom nivåerna skulle bli glad om jag kan då namnet för just den rutan.
Gäst 48893 Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Det är nog det där med arbets grejen du menar. Jag har spelet på finska så jag vet inte vad det heter på svenska. Förresten måste du skriva in koden i kvarteret eller i skapa familj.
ChipZ Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Hej! jag vill kunna ändra på färdighetsnivårna och jag har fusk koden boolProp testingCheatsEnabled true men är så många saker som man kan göra där och hittar inte den rätta rutan för att kunna ändra just dom nivåerna skulle bli glad om jag kan då namnet för just den rutan. Med färdoghetsnivåerna menar du väl typ fysik, logik eller? Dom mätarna är bara att dra upp, klicka på mätaren och dra den åt höger,
The Golden Boy Skrivet 12 April 2006 Rapport Skrivet 12 April 2006 Ja jag har gjort så att mina har fullt i allt.
Rekommendera inlägg