HyseN Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 tjena, jag har gjort en ot 7.6: a och fixat allt i config.lua. Den kommer igång och jag kan logga in men... när jag väljer Ruly the acc manager eller vad det nu är så står jag etta på waiting list och dessvärre fortsätter det så. Om någon har haft samma problem som jag är väldigt säker på kan ni snälla säga vad är det jag behöver som saknas? Tack i förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 spel? tibia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HyseN Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) japp TIBIA OT =) EDIT! Ägd du under mig :P Redigerat 26 Mars 2006 av HyseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Troligen, eftersom nästan alltid någon har pratat om " ot " så handlar det om Tibia. EDIT! Attans, du han före mig. :P Redigerat 26 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HyseN Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 hhehe aa men har ni båda någon lösning? skulle bli skit glad, har sökt i hundra forum : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hmm..spelar inte Tibia, och vet i stort sett ingenting om den, men kan det vara att det är många som spelar och att man måste vänta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Gå in i "accounts" mappen och leta upp Ruly the acc manager. Öppna den filen i ett textdokument och kolla så att passwordet stämmer med vad som igentligen ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HyseN Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 ja det stämmer, det är rätt. Kan jag inte bara byta till vanlig ot acc som man addar på någon hemsida? som yurot :P vet någon/ /\ du url? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 det går bara vara en ruly inloggad samtididgt ibland fortsätt och prova logga in så kanske det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shino Dana Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 det går bara vara en ruly inloggad samtididgt ibland fortsätt och prova logga in så kanske det går om det inte är nån annan som är inne och har problem???????????????????+ :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 VIP! Ruly HAr inte blivit addad till vip eller! nåt Prova med....... adda Ruly till vip! alla har detta Ständiga PROBLEM! Men Men!. Eller skaffa prem till den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shino Dana Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 (redigerat) VIP! Ruly HAr inte blivit addad till vip eller! nåt Prova med....... adda Ruly till vip! alla har detta Ständiga PROBLEM! Men Men!. Eller skaffa prem till den! HUR??????????????????? :angry: om det inte funkar? Redigerat 15 Juni 2006 av Shino Dana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg