ThePunisher Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hej. Jag har laddat ner programmet Everything About GTA San Andreas, och där står det att man kan ha skateboard på SA. Då undrar jag vart den finns!? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det visste jag inte ens att det fanns. Hoppas att någon vet vart den är om den finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Hmm måste vara något fel , man kan defenetivt inte åka sb på sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det går säkert kanske med något fusk eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag hoppas också att det går. Det står i båda Everything about GTA SA och i PC Gamer att man kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aiman.fayez Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ni måste ladda ner på en gta sida, där kan man ladda ner bilar, banor, flygplan och många andra saker. Sedan måste man förlja instruktionerna och byta ut en sak mot sk. De lite krångligt, men funkar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Förut bytte jag ut BMX:n mot En skateboard. Nu har jag bytt tillbaka. Det finns också skateboard-moddar som du kan slåss med. den byter väl ut golfklubban eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Ni måste ladda ner på en gta sida, där kan man ladda ner bilar, banor, flygplan och många andra saker. Sedan måste man förlja instruktionerna och byta ut en sak mot sk. De lite krångligt, men funkar! vilken sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
my_name_is_earl_ Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Ni måste ladda ner på en gta sida, där kan man ladda ner bilar, banor, flygplan och många andra saker. Sedan måste man förlja instruktionerna och byta ut en sak mot sk. De lite krångligt, men funkar! vilken GTA Mod sida som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 lol funkar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag har kollat på snart ALLA gta sidor och det finns inte någon skateboard mod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 men vad e det för viktigt me att men kan åka skate board Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg