waddis Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Kvittar det vilket minne man tar bara det är 512 ? :meddum: Sen undrar jag vad jag ska ta mellan AGI och PCI-Express :meddum: //Waddis :gitarr: Redigerat 27 Mars 2006 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 troligtvis stödjer ditt moderkort bara agp eftersom datorn är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Min data e inte gammal, tycker jag iaf :meddum: Det är en dell data som jag köpte för 3år sen. :P //Waddis :gitarr: Redigerat 27 Mars 2006 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 köp en och testa, du kan ju alltid byta den inom 30 dagar från vissa ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ohh... Detta e skitsvårt.. Får nog snacka med nån som kan sen undrar jag det här med Hz om min data klarar de eller. Och kan man utöka den eller ? Vad är den bra till/vad används det till ? Ursäkta att jag frågar mycket, men vill lära mig lite sånna "viktigare" saker :P Och Tack för alla era svar //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 en mkt bra sida som du kan kolla mer än ett spel på är http://www.srtest.com/referrer/srtest sidan kollar om din dator är tillräckligt bra...en mkt bra sida om man vill kolla ett spel fungerar innan mann köper det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det skulle väl gå. Men det ladda nog länge på banor om det är ett stort spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Köp bättre grafik kort och 1024mb minne.. och j*vlar vad spelet kräver.. men det ska nog funka med 2.40ghz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Orka köpa från amatör affärer. Du ska köpa från webbhallen. Waddis, satsa på ramminne först. Grafikkort kommer efter ramminne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det kan hacka lite, på grund av ditt ram minne. Men spelet borde väl fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Tack alla!! Tror ni att det räcker med detta CORSAIR CM2X512-5400C4 ?? //Waddis :gitarr: Eller kan jag köpa detta från webbhallen ist kolla länken http://www.webhallen.com/prod.php?id=11861 Och sen denna här som grafikkort ? http://www.webhallen.com/prod.php?id=54940 //Waddis :gitarr: Redigerat 2 April 2006 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 jag säger att det är bara att köra för du har vad som trävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.