neVah Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 ha inte bråttom, samla ihop 3 lr 4000, och köp ett hyfsat grafikkort, och ram minne, sp behöver du inte uppgradera på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 kanske lite svaga grejer för det spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Tror ni att min dator klarar av The Elder Scroll: Oblivion? AMD Althon 64 Processor 3700+ 2,19 GhZ, 2.00 GB RAM DDR ATI X600 RV370 XT 256mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Men jag vill helst hade så snabbt som möjligt så jag undrar om det går bra om jag köper de jag länka till ? //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 en mkt bra sida som du kan kolla mer än ett spel på är http://www.srtest.com/referrer/srtest sidan kollar om din dator är tillräckligt bra...en mkt bra sida om man vill kolla ett spel fungerar innan mann köper det... cool sida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.