Ragrath Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 jag skulle vilja veta hur man kan kolla vad man har t.ex i ram och vilket grafikkort jag har, nån som vet något bra sätt? Citera
Gäst Muuu Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) start>kontrollpanelen>prestanda och underhåll>system>maskinvara>enhetshanteraren annars om du inte hittar det du vill kolla i papprerna om datorn ifall du har några Redigerat 26 Mars 2006 av mu1991 Citera
waddis Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Vill man ha bara lite lätt om datorn så kan man bara högerklicka på Den Här Datorn>Egenskaper så kommer de fram lite saker ;) //Waddis :gitarr: Citera
neVah Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 start>kontrollpanelen>prestanda och underhåll>system>maskinvara>enhetshanteraren annars om du inte hittar det du vill kolla i papprerna om datorn ifall du har några om jag inte har fel så kollar man drivrutinerna där ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.