tosselini Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Är det nån som vet var man kan köpa, eller OM man kan köpa, en sån där 30-tals keps? Syftar på en sån som George har här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 kolla på blocket.se eller best of blocket.se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Oh brother where art thou ? är så bra ! Det måste gå å köpa nånstans ( loppis kanske ), annars får du väl åka till staterna å köpa en där, för därborta finns de garanterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Har för mig en gick på tradera för nån månad sedan =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Haha, jag vill oxå ha. =( Jag har sett flera i mitt liv, jag tror min morbror har flera stycken. Han bor i Småland dock, ute i skogen, får väl snylta när jag är där och kör traktor, eller till hösten då jag ska ta jägerexamen. Kanske skulle haft en sån mössa till examen, rätt tufft. Jag vet inte alls var du kan få tag på den, men jag skulle tro att du kan hitta den i nån lite äldre-prylargrejj. Här i närheten har vi Militärt-Överskott, där jag själv förmodligen skulle kunna hitta en, men sen kanske inte du har möjlighet att ta dig till nåt sånt ställe heller. Redigerat 28 Mars 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 nån som kan lägga upp en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tosselini Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ska åka till ett militärt överskottslager på påsklovet..jag får kolla det då. Kanske finns nån där. Eller nåt likande i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 kolla på ebay btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.