Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag tror också Frölunda vinner, men det vill inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Frölunda håller me totalt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Nej, nu vart det ganska osäkert. Linköping & HV71 i final, tror jag det blir. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Frölunda vänder mot Linköping. och vinner i finalen mot HV71 med 4-0 i matcher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 lätt att Frölunda vinner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Kanske det, men jag tycker Linköping spelat mycket starkare än Frölunda. Redigerat 4 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 HV 71 spelar ju rätt bra ! Dem kommer att nå ända till final och vinna SM - Guldet med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ser inte ljust ut för HV71, i nuläget ligger dem under med 5-0 mot Färjestad. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 FÄRGESTAD eller HV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Finns bara ett lag i elitserien. Finns bara ett lag på jorden. Finns bara ett lag att älska. Finns bara Färjestad. Färjestad - SM Guld 05/06 HV är inte ens förtjänta att vara med i serien... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Det va en j*****t bra och spännande match mellan FBK och HV71 i fredags.. Trodde det va kört för FBK men på något sätt så lyckades de ta fram det sista när det va 2minuter kvar på matchen och sedan när det va 7sekunder kvar så vann de. Hur glad blir man inte då.. Färjestad SM-GULD 2006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja tror på Färjestad i år e de derasd tur att ta SM-guld! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg