Nimtro Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Skrivet 27 Mars 2006 Om man har pokemon som man inte vill ha längre kan man då slänga bort den? isåfall om man kan så säg gärna hur man gör! Citera
lizem Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Skrivet 27 Mars 2006 ja det går! om du går inte på "Wiew/Change Team" så kan du sedan trycka på "Realese" tror jag iaf... hoppas det går bra ;) Citera
Nimtro Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2006 Nej, det funkar inte det står bara... Sorry, this Pokemon is currently part of your team and cannot be released. Remove it from your team first. Någon som är bra på engelska och som kan översätta den texten? För att jag fattar inte vad dom menar :visslar: Citera
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Skrivet 27 Mars 2006 du måste ha ett team utav 6 pokemon, sen kan du sätta in den i boxen... : Ledsen, den här pokemonen är just nu en del utav ditt lag och kan inte bli utsläppt. Flytta den från ditt lag först. Ungefär.. Citera
Nimtro Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Mars 2006 Ok, tack Ja, just det bara en fråga till: Vart kan man hitta Zapdos , Moltres & Articune ( eller vad den heter ) finns dom vid cave mappen eller den andra mappen där det är gräs och ljusigt ( eller vad man ska kalla det ) eller finns dom på båda mapparna? Citera
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Skrivet 27 Mars 2006 efter du klarat elite four så kan man fånga alla legendariska som vanliga pokemon.. fast dem är bara lite mer ovanliga.. Var lääängesedan jag spelade där. Citera
Nimtro Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jag har klarat alla nu men kommer du ihåg vad man kan hitta dom? Cave mapp eller den ljusa mappen där det finns gräs och sånt? Citera
unix Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Ok, tack Ja, just det bara en fråga till: Vart kan man hitta Zapdos , Moltres & Articune ( eller vad den heter ) finns dom vid cave mappen eller den andra mappen där det är gräs och ljusigt ( eller vad man ska kalla det ) eller finns dom på båda mapparna? Äntligen har kartan kommit tillbaka =) Du måste ha tålamod. Gå runt lite i grottan så kommer den säkert. Jag har själv: Mew Shiny mew Zaptos Raikou Celebi Blastoise Ho-Oh Snorlax (Snorlax lätt att hitta i grottan) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.