Pulpen Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ett prima band. Dom är väl irländare? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 hmm laddar ner första låtarna med dom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ett prima band. Dom är väl irländare? :o Skottar faktiskt! :) Kommer från Glasgow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Har typ bara hört en låt me dem å de e den som e me i FIF 2005 fast ja kommer inte ihåg va den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga.. Hmm enligt mina undersökningar och statistiska uträkningar så kom jag fram till svaret: Ja det måste man nogEftersom att man är gammal headbanger så är det svårt att börja lyssna på ett band som är ett populärband bland andra som inte alls har samma musiksmak som en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga.. Får man se dina undersökningar och statistiska uträkningar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga.. Tyvärr, hemligstämplat material Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga.. Du menar fördomar då alltså :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Ingen kommentar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Det var ganska många som gillade dem ändå, kul att veta :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Hejsan, jag undrar ifall det finns nån mer här på fuska.se som lyssnar på Franz Ferdinand? Jag tycker dem är skitbra! http://franzferdinand.org/ Har aldrig har hört talas om dom ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.