Tilda Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 om det kostar 200 dollar så kostar det ju ca 1500 kr ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Fatta vad härligt att kunna spela alla Megaman spel på NR, älska musiken i megaman :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) det var typ attt man skulle kunna ladda ner några spel gratis och sen fick man betala. :D Redigerat 30 Mars 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Äh, palla Nintendo Revolution, inte min smak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Det har ju inte ens kommit ut hur vet du att det itne är din smak ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har faktiskt läst om NR & sett bilder i speltidningar, vilket inte intresserade mig alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har faktiskt läst om NR & sett bilder i speltidningar, vilket inte intresserade mig alls. Om du nu inte bryr dig om NR så skriv inte här, håll dig i en tråd som passar din smak. http://forum.fuska.se/Playstation_3-t61707.html antar att det är din smak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nej, men alla har rätt att komma med sin åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Nej, men alla har rätt att komma med sin åsikt. Jadå, dock stör jag mig på ps fanboys. Menar inte att du är en, men det var det jag trodde först. Ber om ursäkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Inga problem :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 om det kostar 200 dollar så kostar det ju ca 1500 kr ;) Hoppas det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Aja back to topic. Vill inte att den här tråden ska bli sönder spammad. Vad tycks om kontrollerna ? Är det meningen att man ska styra med båda händerna eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg