SlimShady Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Var kan man köpa sådana robotar som gör allt åt dín sim? De som är som hemtjänst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 man bygger dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 man ska bygga dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jaha.. ;) Jag har hört att man ska köpa dem. Men strunt samma. Tack för hjälpen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Måste skriva tack jag också, ska testa göra en robot sen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 de finns ett annat sätt också som jag har gjort i stället för att bygga en. Du behöver bara ta upp fuskrutan och skriva: Boolprop testingCheatsEnabled true/false. och sen håller du inne shift och trycker på din sim då kommer de upp en massa meningar men sen så trycker du på mer och sen på Spawn där tar du mer en gång till och i hörnet ska där stå något med servo där trycker du och på ett kick har du en robot bredvid dig! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg