Flagg Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Denna är cool... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om du vill se en shaman med läskigt bra gear ska du kolla http://video.google.com/videosearch?q=Ioneye (love video google) Om ni tittar riktigt noga så filmar han bara när han använder sina Cooldowns Elemental fury och Elemental master som increase 100% crit chans därför han tar dom så lätt annars så var han rätt skillad och grymm gear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Vad han använder: Elemental Mastery Zandalarian Hero Charm Natural Alignment Crystal Redigerat 4 April 2006 av Offline Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Denna är cool... när kan man möta honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Så fort han spawnas i Blasted lands.. Han är en utomhusboss.. en enkel 3 minuters fight.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Om du klarar de på 3 minuter och dom flyger runt hit och dit som små kackelackor så måste du vara cheatad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 em, vad sa du precis? "och dom flyger runt hit och dit som små kackelackor" -wtf?? När alla raidmembers är vid platsen, och man börjar attackera kazzak så tar det vanligtvis inte mer än tre minuter att döda honom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 tyvär har jag ingen bra sida direkt, där det finns bra filmer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Han menar: "I SW så dödar han hundratals gubbar, och sen så kommer ni och dödar honom på 3 min." Något sånt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jo, men då är han i sin "ultimata" form (om man väntar för länge så blir han ännu svårare) Och i SW dödar han MASSOR, och så fort han dödar något så healar han sig själv.. I en normal 40 raid så dör folk inte lika ofta, eftersom det faktiskt är organiserat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Och i en raid så är de oftast lvl 60 allihopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 syftar du då på min mening "I en normal 40 raid så dör folk li....."? Man är oftast level 60, ja, men man är 40 personer max i en och samma raid. så när jag säger "normal 40 raid" så menar jag 40 manna raid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg