Joko Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Köns byte ? instämmer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 på en dag guggo ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 jag skulle nog bli lebb förmodligen, killar är ju så hiskligt fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 jag skulle nog bli lebb förmodligen, killar är ju så hiskligt fula Det är vad du tycker nu, men dina hormoner byts efter att du är en tjej. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Precis vad jag tänkte själv skriva, Outside. Bli Lesbisk om jag vore tjej. Men min första reaktion skulle nog vara ganska rolig för andra att se. Men för mig hade den nog först varit skräckinjagande och sedan lite erotiskt. Sedan hade jag varit lycklig. Hade varit skoj att vara tjej. Om man nu inte tänker på de dåliga sakerna som för det mesta händer dem. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag menar om det händer er en dag bara.. Men visst kan man få oturen att börja med röda veckan.. Hade nog också blivit lebb den dagen.. Med videokamera till senare :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 på en dag guggo ? Nej, sa jag det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag hade aknat upp skräckslagen. Antagligen sprungit runt o skrikit..Som en tjej.. Sen hade jag nog blivit lite småkåt på mig själv faktist :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Om jag var snygg som tjej skulle jag nog mest intressera mig för mig själv den dagen.. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Guggo, asså frågar är vad skulle du göra om du vaknade upp "en dag" med det andra könet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Antagligen spana inn hur allting ser ut osv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Vi är ju lite "små porriga" här ju ;) xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.