Fusion Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) Orkar man inte skriva § 1.11, så ska man inte helelr skriva i andra trådar ! Det är därför Admin har utsett flera moderatorer, så att ni kan dela på jobbet.Så det är inte ett måste att ni får göra sånt varje dag, eller vecka eller när det nu än är. Redigerat 29 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) om du har 20 spamtrådar tar det 5 mins innan någon skrivit i åtminstone någon av dem, därför ska de helst låsas så fort som möjligt innan de blir mer nerspammade, är man liksom vid detta tillfälle ensam moderator på forumet just då så tar det en kvart att låsa alla med kommentar. då prioriterar i alla fall jag att få trådarna låsa så fort som möjligt och bespara mig själv mycket arbete och tid som möjligt samt förhindra spam istället för att några medlemmar inte ska behöva bli en smula irriterade på att det finns en tråd eller två i varje forum som inte har en kommentar till sin låsning. what's the point? går forumet under pga detta eller vad? jag kan fortfarande hålla med er om enskilda trådar men inte när det finns en vettig anledning. jag ser ingen anledning till att fortsätta diskutera detta, jag tror inte forumet kommer att gå under även om vi inte låser med kommentarer (hoppas inte det iaf). den som är villig att erkänna får väl pm:a Salzalada eller Fusion typ... tråd låst §1.11 eller nåt. Redigerat 29 Mars 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg