Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) tjenare. alla som har set påt "viva la bam" vet att bam margera har grymmt coola kläder. min fråga är: var kan man köpa sånna kläder? lägger upp bilder.en bild nu, kommer mer inom 30 min.. Redigerat 28 Mars 2006 av monkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 I löööv bam! hehe hans kläder är så söta så! haha (njea sluta på det nu!) vettifan var man kan löpa hans kläder... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 nästa bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Amerikan Wear.. I allafall i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 du vet inte om dom har någon hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Ebay förmodlingen tror jag att man kan finna liknande kläder. Eller en svensk Auktions sajt. Det är bara att googla unge man. Redigerat 28 Mars 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Ebay förmodlingen tror jag att man kan finna liknande kläder. Eller en svensk Auktions sajt. Det är bara att googla unge man. *harklar mig* ursäkt amen jag är bara ett år yngre än dig :D men tack för hjälpen iaf..tänkte aldrig på att kolla ebay :meddum: tackar.. (mer tips även välkommna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Tror inte att dem har en hemsida, det är bara en liten affär =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 har bara en sak att säga ÄLSKA EBAY.COM! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Hittade du något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 U bet i did! länk inkomande... http://cgi.ebay.com/Bam-Margera-JACKASS-Bl...1QQcmdZViewItem och http://cgi.ebay.com/BAM-MARGERA-VILLE-VALO...1QQcmdZViewItem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Har inte Bam Margera ett eget klädmärke eller skateboard märke har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.