Ratchet Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Japp, ni hörde! "Tekken Dark Ressurection" släpps till psp den 15:de augusti enligt ebgames.com. Screenshots visar att det kommer innhehålla många figters från tidigare spel vilket är mycket bra tycker jag. Inte nog med det. Äver Final Fantasy VII (7) släpps till PSP, 1:a juli enligt ebgames.com och i december enligt webhallen.com. Jag har dock ej sett några screenshots eller trailers så jag vet inte så mycket mer om det, men det lär bli jätte bra! Ja då är det bara att vänta då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 dom kommer bli svin bra!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Oh... Först måste jag fixa pengar till en PSP, vilket lär ta ett bra tag. Sen måste jag ha Final Fantasy :D Låter tuft ju. -vill ha, vill ha, vill ha- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 http://www.gamespot.com/psp/rpg/finalfanta...dren/index.html där finns screenshots och trailers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 det ff som din länk leder till är ju filmen till psp ;) det kommer även ff VII som spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ojj kollade inte :D men spelet blir nog jäkla fett ska nog köpa tekken iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Ja. Tänk om det hade varit så grym grafik som det är på filmen i spelet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 det klarar inte psp av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 mja, det klarar ju av grafiken i filmerna så i framtiden... jag tror aldrig det blir så bra men den kommer deffenitivt bli bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 när kommer tekken darkk ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 3dje kvartalet 2006 är allt som står Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 jag ska köpa de t då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg