Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 :angry: Jag köpte en namneffekt sen så tog jag använd effekten eller vad det hette och sen hade inget hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Ska nån svara eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Du har ju blått bakom namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Admin hjälpte mig att fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det tar väl tid eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Går på engång men man får bara ha en effekt åt gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ja tycker att effekter gör att namnet blir otydligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 meen admin... dom som hade köpt effekter från förra forumet borde få pengar tillbaka... bla. jag det kostade ju jätte mycket om man räknade ihop allt då =(( :angry: *::PENGARNA TILLBAKA::* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tyvärr men man får inga poäng tillbaka för gamla effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Man får skylla sig själv helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Får man skylla sig själv att man köpte effekter på det gamla forumet? Man hade ju ingen aning om att man skulle byta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag hade åsså grönt runt mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.