nikomas Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) KOLLA HÄR MÅSTE VARA SC2 eller nåt http://video.google.com/videoplay?docid=-3...246&q=starcraft kanre va en mod? svara plx Redigerat 28 Mars 2006 av nikomas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 tycker det ser väldigt likt starcraft ett men man ska aldrig säga aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 tycker det ser väldigt likt starcraft ett men man ska aldrig säga aldrig. jo du kan det vara en mod?det är bara lite för mycket för en mod tycker jag vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 det har lagts på is så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 det har lagts på is så att säga Det lästa jag ochså att det har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 ni menar att det är starcraft 2 men man har lagt ner utväklingen av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Yesssss! jag som älskar starcraft!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 hmmm.... jag tyckte det liknade Empire earth,the art of conquest både på robotarna och byggnaderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
96philip Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Som svar på era frågor: JA!!! <_< Det är SC2 och det är :cool: + T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.