scream Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 håller med det är bra konsoll med bra spel och spelkänsla så därför skulle jag aldrig sälja det det börjar bli sälsynt åkso Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Min konsol pajades. Lite otur. Men vi hade en bäbis i huset just då. Min egen brorsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag vill sälja mitt men får inte kanske 100 000 räcker det är ovanligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 min kompis har 2 nes ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 vad bra då kan han ju sälja ett till nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har ett sånt som finns på bilden på första sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 tycker du att den är bra då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiro Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Jag hade två st men jag kasta dom för dom börja blinka och skit!Jag hade bara behövt köpt en ny connector Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Nintendo 8-bit är den bästa konsolen enligt mig! Min önske-lista består enbart av nes spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiro Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 Min med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg