spy Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag kommer inte fram nånting i spelet jag undrar går det att göra så att dom dära skugg pockemona till riktiga pockemon? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Jag kommer inte fram nånting i spelet jag undrar går det att göra så att dom dära skugg pockemona till riktiga pockemon? :blink: Jag tror att dom inte är riktiga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jo dom e riktiga fast man måste ge dom en pokeflute och använda den vid ett ställe i skogsstaden sen ska man gå in i nån grotta och sen fram till nån sten och använda pokeflute på pokémonen som du vill att den ska bli vanlig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dragonius Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 eller så kan du också köra med dom shadow pokémon som du har fångat och använd dom mot fienden sen när den lila grejen har sjunkit till noll kan du gå till stenen så blir den normal pokèmon :P :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 eller så kan man fixa en sak så man kan massera pkmnna så mätaren går ner snabbare det gör iallafall jag...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 det som earthman x sa att det fanns en sak som kunde göra att den lila mätaren sjunker snabbare finns just i skogsstaden i pokemoncentret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 a jag glömde skriva det tack hedman_100 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hehehe :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Man använder Celebi då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 ja med flöjten men det finns väl bara 2? jag har bara hittat det... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 ja det finns bara två flöjter PS. pokemon gale of darkness är såå mycke bättre än colosseum :P .DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg