fredrikblom Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 har hamnat i en fight mellan yuna, aauron, rikku, wakka och hela gänget, mellan maester seymore. klarar det inte.... han är bra som f*n.... nån som kan hjälpa mig att komma förbi den här förbannade banan. tack på för hand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 om du inte klarar det kan du alltid gå ut och möta fiender och summona en aeon. annvänd den tills han fått overloaded men använd den inte. dissmissa bara aeonen och ta nästa. sen kan du se till att alla gubbar får overloaded och så. och om du inte klarar det då får du bara öva lite först. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 har hamnat i en fight mellan yuna, aauron, rikku, wakka och hela gänget, mellan maester seymore. klarar det inte.... han är bra som f*n.... nån som kan hjälpa mig att komma förbi den här förbannade banan. tack på för hand hur många gånger har du mött honom förut? var är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FINAL FANTASY Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 har hamnat i en fight mellan yuna, aauron, rikku, wakka och hela gänget, mellan maester seymore. klarar det inte.... han är bra som f*n.... nån som kan hjälpa mig att komma förbi den här förbannade banan. tack på för hand det första du ska göra är att ta in rikku tidus och auron tidus ska prata med seymour för då blir han starkare rikku ska sno från båda guado vakterna för dom har auto potion efter att rikku har snot från guado vakterna ska tidus och auron döda dom innan du börjar mördbulta seymour så ska du byta ut rikku mot yuna när seymour summonar anima så ska du sumona fram den aeonen som det står ???????? på det är shiva du måste gå längre ner på aeon listan för att hitta den nu ska du göra hevanly strike med shiva tills hon blir skadad då gör du blizzard på dig själv när shiva får sin owerdrive ska du använda den och upprepa prosesen men döda inte anima än utan när han har lite liv kvar så dismisar du shiva och gör haste på på yuna och sedan på auron och tidus om du inte har hastega vill säja nu ska du göra null blaze null frost null tide och null nånting alltså alla null magierna nu skan du döda anima det är nu null magierna kommer till användning för seymour kommer att göra starka magier du ska nu slå på med tidus och auron medans yuna använder den null magi som seymour använde för element efter några slag så borde han va död om du inte kan klara honom ändå så ska du vänta med att möta han gå ut ur templet och träna gubbarna och sedan försöka igen lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dante Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har Final fantasyX-2 det är skit bra, har du det FINALFANTASY? Jag har klarat finalfantasyX-2 jag fick det förra fredagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CloudX Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Dante går du i bergshamra skolan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 CLoudX, skicka PM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gameshark Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Vad gör man på spelet? Har aldrig fattat. Låter typ som golden sun till gameboy advance. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg