Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Jag ska kissa i en flaska och säga att det är fanta.

Brukar inte skämta så mycket, det är för enkelt ^^.

Jo det var oseriöst :P. Skulle aldrig ens tänka på tanken att bjuda någon på kiss. Skulle dock kunna tänka mig att salta fantan etc.
Gäst newnameguy
Skrivet

Jag brukar leta upp gamla tanter i telefonkatalogen, rinega till dom och säga... "I´m Coming! I´m Coming! I will kill you!!!"

Skrivet

ett kul är jue att byta ut mjölken i mjölk paketet till vatten..samma princip men juice eller vad som helst..ganska kul.. :D

f*n vad bra idé. Ska köpa karamellfärg och ta ett tomt mjölkpaket och hälla i karamellfärgen med vatten där i. Haha. Tack för tipset.

Skrivet

Det är en riktig klassiker om man kan komma åt skolans mjölkmaskin. Annars är majonäs i tandkräms tuben lite skoj

Eller lägga i kött som Bam Margera gjorde i Viva La Bam i sin pappa Phil's tandkräm.

Skrivet

Du vet, Fanta och kiss liknar inte varandra särskilt mycket, kiss och äpplejuice däremot, det är en helt annan sak

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Du har aldrig sett mitt kiss ;). 1 dag kvar nu.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...