jerkakamel Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Hej, jag har klarat Devil May Cry första spelet 3 gånger utan fusk =) , Jag undar om det är värt att köpa tvåan o trean? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag har själv bara spelat första (vilket jag tycker är riktigt bra). Men jag känner andra som spelat de övriga. Enligt dem är första bäst. Men de andra är nog inte några dåliga spel heller :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jak&daxter Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag tycker helt klart att ettan är bäst, men dom andra är ju inga dåliga spel bara för det. Du kan ju iaf testa spelet innan du köper det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 1:an är bra. 2:an är sjukt dåligt, inte värt att ens titta på. 3:an är dock ett riktigt bra spel och värt att köpas. Storyn är skön i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 3:an går du in i storyn men 2:an.......slakta spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Sorry för Off - Topic: Men vad handlar spelet om ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Spelen handlar om en Demon Jägare vid namn Dante. Han jagar demoner och slaktar dem riktigt hårt. Ett riktigt action spel så att säga. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Han är också en demon som jagar andra demoner, föresten tycker jag att alla Devil May Cry spelena är roliga(Skärsilgt 2:an)Och jag har alla devil may cry spelena Allså 1:an 2:an 3:an 3:an Special Edition. Jag ska köpa devil may cry 4 när det kommer ut och Halo 3. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 köp inte devil may cry 3 köp devil may cry 3:special edition <-------Ett bra tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg