Hoppa till innehåll

Två Virusskydd

Dream

Rekommendera inlägg

Kan man har det?alltså kan man har två virusskydd

eftersom min norton intenet secure är lite konstig när jag spela online spel.

om det går bli det något krångel när jag har två stycken alltså den ena blockera den andra.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så det går inte?

bli det bara stul?

Förmodligen, ja eftersom Norton är paranoit.. Varför ens ha två antivirus? Det räcker med ett, skrota norton och fixa ett annat bättre helt enkelt.

Problemen kommer inte försvinna för att fixar två st antivirus, det är norton som är problemet. Spelet du försöker spela är förmodligen blockat i Nortons icke tillåtna lista i den inbyggda brandväggen norton har.. Avinstallera norton, skaffa Avast. Saken är biff.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta bort norton det är skräp och skaffa avg eller nor 32 dom är gratis och gör vad dom ska och bara hämtar upgraderingar när dom behöver. jag använder avg själv och det är great helt enkelt. jag använde norman förut och det blocka allt med så, fick jag info om avg av en kompis och jag installera det och sen dess har jag inte haft problem med det. här kommer en länk som du kan hämta programet: http://www.download.com/AVG-Anti-Virus-Fre...4-10503939.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...