Dream Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Kan man har det?alltså kan man har två virusskydd eftersom min norton intenet secure är lite konstig när jag spela online spel. om det går bli det något krångel när jag har två stycken alltså den ena blockera den andra. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Asså jag fatta inte riktigt men frågade du om det inte är bra att ha på två virusskydd samtidigt? För det är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Ta bort Norton och installera något vettigt som Nod32, Kaspersky eller Avast.. Norton=skräp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 det isstaget gjorde jag , o hade två virus program samtidigt som tog ut varandra o krascha windows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 så det går inte? bli det bara stul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 så det går inte? bli det bara stul? Förmodligen, ja eftersom Norton är paranoit.. Varför ens ha två antivirus? Det räcker med ett, skrota norton och fixa ett annat bättre helt enkelt.Problemen kommer inte försvinna för att fixar två st antivirus, det är norton som är problemet. Spelet du försöker spela är förmodligen blockat i Nortons icke tillåtna lista i den inbyggda brandväggen norton har.. Avinstallera norton, skaffa Avast. Saken är biff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 eller så tar du och tillåter onlinespelet i nortons brandvägg och så slipper du köpa ett nytt virus skydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 ta bort norton det är skräp och skaffa avg eller nor 32 dom är gratis och gör vad dom ska och bara hämtar upgraderingar när dom behöver. jag använder avg själv och det är great helt enkelt. jag använde norman förut och det blocka allt med så, fick jag info om avg av en kompis och jag installera det och sen dess har jag inte haft problem med det. här kommer en länk som du kan hämta programet: http://www.download.com/AVG-Anti-Virus-Fre...4-10503939.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 eller så tar du och tillåter onlinespelet i nortons brandvägg och så slipper du köpa ett nytt virus skydd Det kan man väl inte ändra på Notons brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag tycker nog att ett räcker, och jag gillar AVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 eller så tar du och tillåter onlinespelet i nortons brandvägg och så slipper du köpa ett nytt virus skydd jo det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) skaffa f-secure!!!!! det är mycket bättre än norton Redigerat 31 Mars 2006 av spiderman2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.