PussyCat Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 U.S.A borde lägga ner sina vapen inom 20 år då..!! Damp data Läs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag tror att tredje världskriget kommer att utbryta, men dock inte i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Sverige kommer, som vanligt, inte lägga i sig, vilket jag är tacksam för. Man kan satsa pengar på annat som verkligen gör nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Jag slår vad om att USA kommer att starta krig med ett asiatiskt land. Kommer säkert handla om oljebrist eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 I framtiden kommer man kriga om vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag slår vad om att USA kommer att starta krig med ett asiatiskt land. Kommer säkert handla om oljebrist eller något... Det ligger någonting i det du säger. Kina är fortfarande kommunistiskt och USA hatar fortfarande kommunister. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 TROR nog att dem kommer attacker cuba, så fort fidel castro är borta kommer de hitta på något mot kuba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) I framtiden kommer man kriga om vatten Jag tror att man kommer att kriga om olja eller atomvapen. Redigerat 5 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 oljan är slut snart iallafall. Oljan går dessutom att ersätta. Värre är det med vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 I framtiden kommer man kriga om vatten Man märker redan att man börjar bli upprörd nu när oljan minskas, titta bara på USA, dem ha ju ockuperat Irak, och tar olja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det blir nog just för oljans skull det blir krig för den börjar bli sällsynt och alla vill inte dela lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 nått annat som kan hända de är att nord korea fortsätter övnings släppa atom bomber, usa reagerar och attakerar typ kusten eller ngt, o sen är de igång, nårra mellanöster länder allierar nord korea, nårra andra blir allierade med usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.