Hoppa till innehåll

Tredje Världkriget?


Mezox

Rekommendera inlägg

Tror nog inte att Nordkorea har några allierade, men det kan dyka upp länder eller terrorister som är starkt emot USA och allierar sig med Nordkorea.

 

Sen, jag tror inte att det blir något krig, man kommer säkert införa sanktioner mot dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 282
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tror nog inte att Nordkorea har några allierade, men det kan dyka upp länder eller terrorister som är starkt emot USA och allierar sig med Nordkorea.

 

Sen, jag tror inte att det blir något krig, man kommer säkert införa sanktioner mot dem.

 

Kina kommer definitivt samarbeta med Nordkorea precis som i korea-kriget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det får inte bli krig för det kostar enorma summor att reparera samhället igen och med dom vapen som finns idag så kan man spränga hela jordklotet.

 

nej, de kan inte spränga hela jordklotet, men om man avfyrar varendaste nukleära vapen på jorden så kommer alla att dö, det är främst koboltbomberna som gör det mesta. Men detta kommer inte att hända.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det tror jag inte heller. MEn det finns iaf vapen/bomber nog att spränga hela Europa i små bitar...

 

 

nej det går inte heller. Med tanke på att jordskorpan är ca 4-5 mil tjock i europa så är det i princip omöjligt att spränga bort. Om man nu skulle göra det så skulle en massa magma välla upp och täcka hela jorden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man bråkar i mot USA, det är ett riktigt smart drag i fall om man vill utplåna jorden. Jag tror att ett 3 världskrig kommer om några år, då det blir brister på allting.

 

Ja, jag menar om flera tiotalsår framåt i framtiden. Men i alla mina terorier, är USA en viktig pusselbit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...