unix Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag kollade in medlemar som var online. Det stog: Medlemar: Ask Jevees och några andra medlemar. Det gick inte att gå till Ask Jevees profil :S. Jag undrar vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Har för mig att Ask Jeeves hjälper Admin, typ som Google.com ( Tror jag. ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 det är en sökmotor på nätet som lägger ut vissa ämnen till ask jeeves Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag har ochså för mig att han hjälper admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hoppas admin ser den hära tråden och svarar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Använd google och sök på det namnet. Ingen idé att ha kvar tråden. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg