Empa Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 vad gör superheromod till cs jag tyckte de stod att jag skulle få jetpack men tycks innte fått de jag måste läst fel. MEN VAD GÖR DE??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unreal_mOd Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag krånglade med superheromod förut men jag fick det inte att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 du måste binda en knapp om du inte har gjort det iaf bind "KNAPP" +power1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night_Mumakil Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 E det nån som kan fusk på C-S??? Jag fattar inte om dem fusken som jag har fått av min kompis! Måste man hacka in i spelet?? Hjälp mig! SvArA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n0l!f3^ Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 E det nån som kan fusk på C-S??? Jag fattar inte om dem fusken som jag har fått av min kompis! Måste man hacka in i spelet?? Hjälp mig! SvArA www.cheat-network.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 alltså jag käner en som kan hero mod uttantill och den bästa heron e spiderman och batman och robin tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jag har superhero mod på min server de e skit lätt at instalera. den bästa leveln är lätt pesk för då kan man skjuta folk när man e död!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.