nämen_åå Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Efter jag hade vunnit ett gäng krig började alla människor att slåss med varandra. Bilar exsploderade och hus började brinna.. :cool: Jag har dött tre gånger och det är fortfarande kaos.. Jag har inte sparat än bara för att det kanske är en bugg. Vet ni om det är för tillfället eller bara en bugg? Svar uppskattats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Hände detta efter ett uppdrag? För det finns ett uppdrag senare i spelet som detta händer. Ända tills man har klarat sista uppdraget i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nämen_åå Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Hände detta efter ett uppdrag? För det finns ett uppdrag senare i spelet som detta händer. Ända tills man har klarat sista uppdraget i spelet. ok.. då är det nog det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Fast om du vill att människorna inte ska vara galna mer måste du fortsätta med uppdraget med "Sweet" (S påkartan) tils du klarar "End of the line" :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg