Hoppa till innehåll

Luigi I Sm64 Jag Vet Hur Man Kan Vara Honom

Gäst nissling

Rekommendera inlägg

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst nissling

nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64

no way you can get luigi not in a million years (om du inte andvänder rom mods)

Man KAN VARA LUIGI I SM64. Det finns andra vägar för Luigi i SM64. En av dom är enklare, men inte så lätt. så ör man (jag lovar, det funkar och det är lite enklare.)

Gör så här:

1. Klara av Bowser (den sista Bowser)

2. Titta på eftertexterna.

3. Klara av Bowser 2, sedan 3, sedan 1 i den ordningen.

4. Stäng av spelet.

5. Koppla in din Super Nintendo till TVn.

6. Starta Super Mario World (eller Super Mario Allstar med Super Mario World inbyggt)

7. Starta ett tvåspelar läge på vilken fil som helst.

8. Gör så att Mario dör.

9. Du är Luigi i Super Mario World.

10. Starta Super Mario 64.

11. Nu är du Luigi (om du dör en enda gång så måsta du göra om allt.)

Källa: http://www.wdell.com/videogames/sm64/luigi/

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

men DU LJUGER!! varför skulle man bli luigi för det?!?!?

lol källa my ass, det står bara att man kan bli luigi om man gör så. finns inget som tyder på att det är sant

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64

no way you can get luigi not in a million years (om du inte andvänder rom mods)

Läs hela sidan först... Det står klart och tydligt att det är fejk. Förresten, varför i h*lvete skulle man spela som luigi på det sättet? Hur kan mario64-spelet känna av att både en super nintendo och en n64 är inkopplad i tvn!?!??

Och HUR kan du lova att det funkar då du inte har gjort det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-

Fast de allra första x antal spelen kunde man få honom på ett väldigt svårt sätt för någon hade mixtrat med koden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-

Fast de allra första x antal spelen kunde man få honom på ett väldigt svårt sätt för någon hade mixtrat med koden.

Rättelse: man kan inte få luigi i någon av verisionerna

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Det kan man visst, det funkade för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Luigi finns faktiskt i den JAPANSKA versionen. Sen så fanns koden kvar i de europeiska spelen ett tag iaf, men det var enklare att bara ta bort koden som låter en låsa upp honom än att ta bort honom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SLUTA LURA FOLK DU LURAR TILL SIST DIG SJÄLV. DU sKA HÅLLA K***** Luigi FINNS INTE I SUPER MARIO 64 :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...