Gäst JohanFoppa Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Game Reactor testade allt, men kammade noll. så jag tänker inte ens bry mig om att försöka men idiot fatta, gamereactor har rätt och du har fel. idiot förklarat: MAN KAN INTE VARA LUIGI! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Game Reactor testade allt, men kammade noll. så jag tänker inte ens bry mig om att försöka Ehh, om Gamereactor alltid har rätt som ni säger skulle dom ta betalt för tidningen, dessutom, vem läser sånt skräp när Super Play finns. -Kill of every JohanFoppa. -Move "zig". -You know what you doing. -All Your Base Are belong to us. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Game Reactor testade allt, men kammade noll. så jag tänker inte ens bry mig om att försöka sa jag att gamereactor alltid har rätt lr? jag sa bara att du har fel, och jag fattade inte riktigt det där "zig" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Game Reactor testade allt, men kammade noll. så jag tänker inte ens bry mig om att försöka nej det sa du inte. "Zig" är ett ord som bara finns i Zero Wing till Mega Drive. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 (redigerat) Kanske ger resultatet... ;) Det AMERINKANSKA versionen funkar i Super Mario 64 att vara Luigi! Redigerat 3 September 2007 av emilio96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 riktigt vuxet att bumpa trådar-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 men på super mario 64 DS kan man ju vara mario, luigi, wario och yoshi! måste vara en bild från det spelet som sedan är omgjord till en fejkbild! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 men på super mario 64 DS kan man ju vara mario, luigi, wario och yoshi! måste vara en bild från det spelet som sedan är omgjord till en fejkbild! <_< DET ÄR INTE SAMMA SPEL! 64 DS ÄR JU GJORT SÅ ATT MAN SKA KUNNA VARA LUIGI! Cowabunga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 thecheater inte ens jag är så korkad-_- ps. luigi finns inte på super mario 64 ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 September 2007 Rapport Dela Skrivet 6 September 2007 ps. luigi finns inte på super mario 64 ^^ Men hur länge ska man behöva säga att Luigi finns i Sm64 eftersom jag har varit honom utan roms eller mods, med det riktiga spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 Bumpj*vla treåring... småbarnsfasoner att bumpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg