Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Är det bara jag som tycker att det har blivit sämre nu när turkarna har "tagit över" spelet? När jag ska spela så är det antingen ca kl 12 annars får jag spela på natten. Jag funderar på att köpa Premium så man kan spela när man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vet ej :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag har testat det spelet, inte speciellt kul dock. Skaffa World of Warcraft istället. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Funderar på att skaffa WoW men är lite osäker. Men jag tycker än Knight Online är ett väldigt bra spel för att vara gratis. vet ej :S Det där skrev du bara för att få FM va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 men hallå spela tibia inte knight :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vart kan man ladda ner det ? hade account innan , men de blev cp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 vilket av dom knight elr tibia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 knight, de e faktiskt det tråden handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Du kan ladda ner det på downloads.com: http://www.download.com/Knight-Online/3000...tml?tag=lst-0-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 elr kan du ladda ner det på http://www.knightonlineworld.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Knightonline är kul men dåligt att det kostar.har själv spelat det mycket. tibia ser ut som pokemon på gameboy.helt värdelöst. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.