pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Kan någon säga hur alla namneffekter ser ut/var gör man d :blink: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Man får namnet att se snyggare ut;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 De där var inget svar på frågan! Kan nån som köpt t.ex glimmer på namnet säger hur d ser ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Kolla på de som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har d men jag vet ju inte vilken namneffekt som dom har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Fråga.. Men om det glitter så är det lätt att se. Sen vet jagh inte så mycket mer men skugga är att det hänger åt sidan tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycker att det ska vara som det gamla forumet hade! Alltså att man ska få testa hur det blir! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det går nog inte att testa på IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tycker lika som Donald Duck Genius,att man ska få pröva hur deyt ser utt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 joo...de e fett störande å inte veta hur de kommer å bli... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja men fråga admin och kolla in andras namn då! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 vad har du då yotu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.