poparen Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 fc 545561928530 namn Froppis stad Ljusta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitzi Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 jag addade några, jag ska beställa wifi usb connector ikväll ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ZaXy Skrivet 1 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2008 Jag spelar gärna med någon/några över WiFi. PM:a för information! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Theridox Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Tjenare nån som vill spela med mig animal crossing Wi-fi sånnafall adda mig Namn: Simon Stad: (stjärna)Konoha(stjärna) Friend code: 4983-5144-0631 har addat alla här har bara lust o spela med nån :P :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aiida Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Hejsan. Just nu är klockan 22:53. Jag kommer vara inne till (KANSKE) 12. Min friendcode är: 4081-8781-5876 Namn: Aida Stad: Pariz /Aiida. Hare härligt. :) Vad går animal crossing: wild world ut på? Man går runt i en värld med en massa djur. Man skall betala räkningar åt Tom Nook så får man ett större hus. Det gäller att få så många invånare som möjligt i din stad. Så var trevlig. :) Om du vill veta mer och vill att jag ska berätta så kan du skicka några frågor till mig (i ett meddelande) här på Fuska. /Aida i Animal Crossing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aiida Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 en bra sida som man kan regga sig på är denna... http://www.friendcodes.com/forums/view.php?pg=acww Länken fungerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg