Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vilket THPS är bäst? Jag tycker tvåan, ettan är rätt bra, trean är sämst, fyran har jag inte spelat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hmm... Vill man spela med inlevelse tycker jag ettan :D ´ bara så härligt att spela det. Som det först var. Tvåan har bäst grafik och bäst... Det är bättre än THPS1 på många punkter... Trean är som du säger ganska dåligt. Fyran ska man nog bara köpa om man är ett äkta f*n av spelet. Det verkade inte få det så mycket attention nu när utvecklarna främst koncentrerar sig på X-box, Ps2 och gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 trean och fyran e ju egentligen opior av PS2 versionerna och det är nog därför dom inte e så bra. ettan e ju en klassiker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 1:an eller 2:an är bäst, men jag har ju inte spelat 1:an så det får bli 2:an. 3:an är lite för lätt, därför gillar jag 2:an bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 fast den bästa är väl underground, fast den är ju till ps2, men den har flest fuktioner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 ja tycker 1an är bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:zwat: Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Fyran lungt det finns fler trick att göra och en massa saker det är rätt kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det ska vara 2 an! # an suger, 4 an går att spela, ettan är ganska tröga kontroller tycker jag, sen underground är sämst. Man kan ju knappt olla på det ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Det ska vara 2 an! # an suger, 4 an går att spela, ettan är ganska tröga kontroller tycker jag, sen underground är sämst. Man kan ju knappt olla på det ju. jag hade 2:an till nintendo 64 men har sålt mitt nintendo och nu har jag xbox med thps 4 och dom är lika bra tycker jag .jag har spelat 1 .an men inte 3:an och !.an är ej så braaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 2:AN ÄR KLART BÄST SEN KOMMER 4:AN SEN1:AN TRAN ÄR DÅLIGT SOM EN BAJS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ja tycker trean o fyran e bra men jag har ju bara spelat dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 2.an äger sen kommer 4.an sen undergorund sen 3.an :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg