Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Jag brukar få en pop-up som handlar om PartyPoker hela tiden. >.< Min pop-up blockerare kan inte stoppa den, så är det nån som har en aning om hur jag får bort den? Citera
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 prova söka efter spyware osv på din dator den kan vara infekterad av de Citera
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Ska göra det sen, är på en annan data just nu. Redigerat 12 Augusti 2006 av Elite Citera
woicer Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Ett tips är att inte ladda ner sånt, och det kom du säkert på nu :)? Nej, men tanka ad-aware. Ett program som tar bort spywarez och reklam, mycket rekommenderat. Fick massvis med reklam när jag spelade cs förut (nåt år sen) och det gick bort med ad-aware. Ladda ner ad-aware här Citera
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 gör inte fuska.se reklam för partypoker ? Citera
Gäst Elite Skrivet 2 April 2006 Rapport Skrivet 2 April 2006 Ett tips är att inte ladda ner sånt, och det kom du säkert på nu :)? Nej, men tanka ad-aware. Ett program som tar bort spywarez och reklam, mycket rekommenderat. Fick massvis med reklam när jag spelade cs förut (nåt år sen) och det gick bort med ad-aware. Ladda ner ad-aware här Tack så himla mycket, woicer!Den hittade totalt 259 objekt, all slags pop-up är borta nu! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.