Aircondition Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 Jag behöver hjälp med att lägga in brushes till Gimp. Är det någon som kan förklara på ett lätt sätt? Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 ok ladda ner den om det är en zip/rar fil Packa upp. När det är klart går du inn i mappen du instalerade gimp i sedan klickar dupå mappen share sedan på mappen gimp efter det på mappen som finns där i och till sist så klickar du på mappen bruches och flyttar gbr filerna dit. så. Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Skrivet 1 April 2006 @_ray_ Vad menar du? Kan du inte häller lägga inn bruches? Citera
Aircondition Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Ehm... Jag fatta inte riktigt... Ska jag extrahera den till nån mapp elr nåt och sen flytta till brushes? Sry om jag är lite trög... :P Den som hjälper mig så att jag fattar får 50 FM... Redigerat 4 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera
Aircondition Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Skrivet 9 April 2006 ok ladda ner den om det är en zip/rar fil Packa upp. När det är klart går du inn i mappen du instalerade gimp i sedan klickar dupå mappen share sedan på mappen gimp efter det på mappen som finns där i och till sist så klickar du på mappen bruches och flyttar gbr filerna dit. så. Jag gör så men det funkar inte? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.