Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Jag har ADHD... Det tror jag inte på Citera
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 Varför inte det då? Jag ljuger inte, men tro vad du vill. :( Citera
Kanji Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Jag har aldrig riktigt förstått mig på ADHD... Är det som att man bara blir helt crazy ibland eller något sånt? Redigerat 3 April 2006 av Kanji Citera
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Skrivet 3 April 2006 har sett många dokumentärer om barn med ADHD. Det är riktigt j*vla synd om dom :( Citera
Megaklumpen Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Skrivet 3 April 2006 Sorry om ja skrev fel förut då... Men en som jag har gått i samma klass som har DAMP. De kunde va rätt jobbigt ibland... Citera
Desu Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 jag har haft ADHD. jag e helt j*vla SERIÖS NU!!!!! Jag har haft ADHD när jag var liten och det har typ vuxit bort. det enda som kan hända e att jag vill springa och hoppa ( och det händer nästan aldrig) jag e helt j*vla seriös. Citera
Floorball Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 jag har haft ADHD. jag e helt j*vla SERIÖS NU!!!!! Jag har haft ADHD när jag var liten och det har typ vuxit bort. det enda som kan hända e att jag vill springa och hoppa ( och det händer nästan aldrig) jag e helt j*vla seriös. Varför skulle vi inte tro på er?Jag tror er i alla fall. Cerebral pares, cp, betyder förlamning genom hjärnskada och är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.