Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag har ADHD... Det tror jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Varför inte det då? Jag ljuger inte, men tro vad du vill. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Jag har aldrig riktigt förstått mig på ADHD... Är det som att man bara blir helt crazy ibland eller något sånt? Redigerat 3 April 2006 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 har sett många dokumentärer om barn med ADHD. Det är riktigt j*vla synd om dom :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Sorry om ja skrev fel förut då... Men en som jag har gått i samma klass som har DAMP. De kunde va rätt jobbigt ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag har haft ADHD. jag e helt j*vla SERIÖS NU!!!!! Jag har haft ADHD när jag var liten och det har typ vuxit bort. det enda som kan hända e att jag vill springa och hoppa ( och det händer nästan aldrig) jag e helt j*vla seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floorball Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag har haft ADHD. jag e helt j*vla SERIÖS NU!!!!! Jag har haft ADHD när jag var liten och det har typ vuxit bort. det enda som kan hända e att jag vill springa och hoppa ( och det händer nästan aldrig) jag e helt j*vla seriös. Varför skulle vi inte tro på er?Jag tror er i alla fall. Cerebral pares, cp, betyder förlamning genom hjärnskada och är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.