Nittionio Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Det står att jag har fuska vipp!!!!!!!!!!!!!!! Men det har jag ju inte egentligen!!! :blink: Vad gör fuska vipp? Alla har ju det som är inloggade. Redigerat 1 April 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, du har fuskaVIP. Alla som har skrivit över 100 inlägg (tror jag) får gratis fuskaVIP för någon dag eller så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo, du har fuskaVIP. Alla som har skrivit över 100 inlägg (tror jag) får gratis fuskaVIP för någon dag eller så vad gör fuska vipp :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 japp! det e så för alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 japp! det e så för alla! Konstigt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Spirit: alla har fuskavip :blink: utom moderatorerna, eller har dom fast det inte syns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Spirit: alla har fuskavip :blink: utom moderatorerna, eller har dom fast det inte syns? Ja men vad gör dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jag skrev "(tror jag)" så jag va inte säcker. Jag tror nog att moderatorerna har det med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Okej, men alla medlemmarna var med i ett lotteri och man kunde högst ha fuskavip i 2 månader och minst 2 dagar ;9 JAg fick till 2 juni :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jäla skiit, jag som köpte för ett tag sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Alla medlemmar har Fuska VIP inklusive de som har skrivit 0 inlägg. Varför vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg