RiverRunner Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Behöver man steam för cs? :meddum: :meddum: :meddum: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Ja, det behöver man ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andenn Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 inte om man ska ha 1.5 eller 1.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 1.3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Nej, inte om du ska spela offline. Men om du ska spela online så behöver du steam, oavsett vilken CS-veriosn du spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 (redigerat) steam är gratis sålänge du har en riktig cdkey och har köpt spelet eller hur? kan man uppdatera cs gratis, från t.ex. 1.4 till 1.5 t.ex? usch vilken cs n00b jag är... Redigerat 5 April 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 steam är gratis sålänge du har en riktig cdkey och har köpt spelet eller hur? kan man uppdatera cs gratis, från t.ex. 1.4 till 1.5 t.ex? usch vilken cs n00b jag är... Man behöver inte upgradera sitt cs om man vill ha 1.6, du skriver in cdkeyn i steam så kan du logga in och ladda hem 1.6 på 10 sekunder :) sen uppdaterar den bara kan ta 1-60min (beror på uppkoplingen(stavning)) men om du vill ha 1.5 och du har 1.4, ladda hem patch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 1.3, 1.4, 1.5 kan man få gratis. Det stod nåt om det på Fragbite.se. Dock måste man betala för 1.6, vet inte varför. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg