Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 är det bara jag som har märkt det elr blev det 100 ggr mer omröstningar när du gav alla vip admin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 http://forum.fuska.se/Idag_Kvaell_Boerjar_...62409-s240.html Skrev just samma sak där för ett tag sen. Ja, det blir massa spam :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 hmm det är väldigt synd tycker att man hade behövt omröstningskrot för vip med fast kanske för 400 fm elr nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Förhoppningsvis så tar VIP slut snabbt för de som är värst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Fick min första varning för §1.24, tyckte dock inte det var en onödig omröstning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Tyckte faktiskt att det var ett ganska dålig beslut av admin att ge alla vip, säger jag som köpte det till mig Men skulle jag inte haft det så skulle jag nog bli glad, men det kan ju bli lite konstigt att alla ska vara det lixom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag fick gratis vip men jag tycker också att det var onödigt hoppas han tar bort det imon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) Fick min första varning för §1.24, tyckte dock inte det var en onödig omröstning. Nejnej, "vilken rank är bäst" är ju en genial omröstning... Förresten, hur f*n kan du skriva när jag tidsbannade? (Eller glömdes det bort?) Fler kommer förmodligen varnas till följd av dagens bärsärkagång! Förresten, den här tråden var inte så nödvändig heller. *tråd låst* Redigerat 1 April 2006 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg