Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 kan du göra zorro finten i innebandy ? det är det som mga gör typ bakom mål så ena sekunden står de bakom, tre sek senare ligger bollen i mål. jag kan det :) och är skit bra faktiskt. köpte det nya senseido bladet idag. det är skit bra :) HAHA. Nej jag kan ej zorra men jag skulle väldigt gärna kunna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Nej det kan jag inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 nej men en i pixbo gjorde minst 10(!) målö i elitserien på z-fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 helsingborg / nede, gjorde ännu fler. men typ ett trix är att zorra bakom ryggen med en hand. de kan jag nu. ^^ eller ta klubban mellan benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 kan inte zorro, inte så värst teknisk av mig =/ min kompis kan underzone :o och alla andra sorters trix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Kan nästan zorro :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) helsingborg / nede, gjorde ännu fler. men typ ett trix är att zorra bakom ryggen med en hand. de kan jag nu. ^^ eller ta klubban mellan benen. Ohh! Kan du det? Kan du förklara för mig hur man gör det jag har aldrig kunnat det? Kan bara med ett suddi istället för boll... :P Redigerat 17 April 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.